הגשת תביעה צור קשר עם בית הדין לתשלום אגרה

תגיות

אומדןאונאהאחריות למוצראסמכתאבורביטוחבר מצראגרמא וגרמידברים שבלבדיווח לרשויותדין נהנהדיני חברותדיני חוזיםדיני עבודהדיני ראיותהודאההוצאה לפועלהוצאות משפטהטעיה בעסקההיעדר יריבותהיתר עסקאהיתר פניה לערכאותהלוואההלנת שכרהמחאה (שיק)הסכם בכפייההסתמכותהפרת הסכםהקדש וצדקההשבת אבידההשכרת דירההשכרת רכבהתחייבותהתחייבות למכרהתיישנותזיכיון ורישיוןזכויות יוצריםחוק המדינהחוקי המגןחיוב בסכום שלא נתבעחתם מבלי להביןטאבוטוען ונטעןטענת השטאהלפנים משורת הדיןלשון הרעמוניטיןמחוסר אמנהמחילהמיסיםמכרמכר דירהמכר רכבמכת מדינהמנהגמניעהמניעת רווחמפקח בניהמקום הדיוןמקח טעותמקרקעיןמשפחהמשפט מנהלינאמנותנזיקיןנזקי גוףסדר הדיןסיטומתאסיטראיסילוק ידעגמת נפשעד מומחהערבותערעורעשיית דין עצמיתפיטורי עובדת בהריוןפיצויי פיטוריןפרשנות חוזהפשרהצו מניעהצוואה וירושהקבוצת רכישהקבלנותקנייןריבית והצמדהשבועהשדכנותשומר שכרשומריםשומת נזיקיןשותפותשידוכיםשכירות דירהשכניםשליחותשמירהתאונות דרכיםתביעה ע"פ רישומי התובעתחרותתיווךתנאיםתקנת השוקתשלומי איזון
ארץ חמדה

פיצוי בגין החלפת תשלומים למוני מים 80063

תקציר

בעקבות שיפוץ בבניין נעשתה טעות והוחלפו מוני המים של הצדדים. בית הדין חייב בפיצוי בגין הפרשי עלויות המים, לאחר שהושגה פשרה בין הצדדים.
print

בס"ד, ‏‏‏‏‏ב' באב תשפ"א

‏11 ביולי 2021

תיק 80063

פסק דין

בעניין שבין

התובע

               הנתבע

א.           רקע ועובדות מוסכמות

התובע והנתבע גרים בבניין משותף. בשנת 2017 נעשה שיפוץ בבניין, ובטעות הוחלפו הצינורות המובילים למונה המים בין משפחת התובע ובין משפחת הנתבע. ההחלפה התגלתה רק כעבור שנתיים, והנתבע תיקן את התקלה מכספו. לאחר שהתקלה אותרה התובע דרש מהנתבע לשלם את ההפרשים ששולמו לחברת המים, שכן משפחת התובע קטנה וכן צריכת המים שלה, ומשפחת הנתבע גדולה יותר. הנתבע ענה שהוא מוכן לשלם אך אילו היה מגיע אליו החשבון הנכון הוא היה אמור לקבל הנחה של עד שלושים אחוזים.

כהצעת פשרה, ומתוך רצון טוב של שני הצדדים סוכם שהנתבע ישלם לתובע 6,000 ש"ח, ולצדדים לא יהיו יותר טענות איש על חבירו. על הפשרה הזאת נעשה מעשה קניין בין שני הצדדים, ובית הדין משבח את שני הצדדים על כך.

ב.            החלטות

1. הנתבע חייב לשלם לתובע סך 6,000 ₪ בשלושה תשלומים שווים כל אחד בסך 2000 ₪, במועדים הבאים: תשלום ראשון בתאריך 2.8.21, תשלום שני בתאריך 2.9.21, תשלום שלישי  בתאריך 2.10.21.

2. כיוון שההחלטה התקבלה בהסכמה אין אפשרות ערעור על החלטה זו.

והאמת והשלום אהבו

___________________

הרב עמוס ראבילו, אב"ד

###